خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/24 - 11:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین پور خبر داد

پیگیری برای حل مشکلات جاده ای اسفراین/ مساعدت بنیاد مسکن برای آسفالت جاده های روستایی

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده بنیاد مسکن برای آسفالت جاده های روستایی اقدامات مناسبی را در حوزه انتخابیه انجام داده است.

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با تلاش های انجام شده امکانات و تجهیزات پزشکی با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه اخذ شد اما در مجموع کم کاری وزارت بهداشت در حوزه انتخابیه مشهود است.



وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده جاده های چند روستای حوزه انتخابیه با مساعدت بنیاد مسکن آسفالت شد و در تلاش هستم تا جاده های تعداد دیگری روستا هم از آسفالت برخوردار شوند که این نیز کمک بنیاد مسکن را می طلبد.



نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: در موضوع بازسازی و ساخت مدارس روستایی و شهری حوزه انتخابیه نیز اقدامات مطلوبی انجام گرفت و خدا را شکر توانستیم اعتبار لازم  برای بازسازی چند مدرسه را اخذ کنیم و همچنین کار احداث چند مدرسه دیگر را هم شروع کنیم. 



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای محورهای موصلاتی حوزه انتخابیه اقدام اساسی از سوی وزارت راه و شهرسازی صورت نگرفت و در این حوزه کم کاری های مشهود است که امیدواریم آقای بذرباش مساعدت لازم را داشته باشند تا در این رابطه کارهای مناسبی انجام گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 355321
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار